Wednesday, January 03, 2007

Едно делче


Ладна соба и слаб мирис на влага лази по ѕидовите. Неколку зраци под чуден агол паѓаат на местото каде е зафрлена неговата рака и прашината која лебди во воздухот личи на ситни снегулки кои паѓаат на него. И мирно, безгрижно дишење. И со секое издишување се накрева зелениот јорган и затреперува крајчето од перницата, веднаш до неговата уста, веднаш до местото од каде излегуваат најубавите, најзвучните зборови. Склопените сакани очи сонуваат. Пссст, тишина! Немој да го разбудиш, прекрасен е дури спие, остави ме да го љубам со поглад.

4 Comments:

Blogger Amaya Minoru said...

Me podseti na http://devojce.blog.com.mk/ :)

10:31 AM  
Blogger Rocka said...

Kolku sexy, so mnogu ljubov...
Mi se dopaga, navistina ;)










btw Sapless, ova ne raboti ???

Connection to server devojce.blog.com.mk failed (The server is not responding.)

3:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

uau... ova me potseka za nova godina koga bevme vo Peshtani.

9:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Незнам, мене ми работи. Инаку текстот не ми се свиѓа. Онака, океј е, али не еме воодушеви. :)

2:04 PM  

Post a Comment

<< Home